Projekt je bil predstavljen na razstavi v Aktionsraum 1 v Münchnu in pozneje v reviji Problemi, (oktober 1970, VII, št. 94). "Magične stopnice", ki jih je pri svojem delu uporabil Pogačnik, vodijo do kipa Bavarie (1844-1850) pred Ruhmeshalle v Münchnu; ta je z 18 metri višine največja v bron odlita skulptura. Fotografija je bila predstavljena skupaj z znakom in je z njim tvorila enoto. Znak je bil prikazan kot krog, v katerem je linijsko izrisana forma prereza stopnic. Zraven so številke 7, 4 in 3. Šlo je za proces dvojnega in vzporednega vtiskovanja: po eni strani grafično vtiskovanje fotografije, po drugi strani pa magijski proces vtiskovanja znaka z njegovim celotnim pomenom v svetovni spomin.
Projekt se v konceptu močno navezuje na projekt "Multipliciranje znaka", ki je bil prav tako izveden v Aktionsraum 1 in pozneje tudi v Mestni galeriji Ljubljana. Tudi tam "znak" zaznamujejo ista števila 7, 4 in 3 in jih zato lahko povežemo v pomenski enačaj. Pomen znaka torej sestavljajo število sedem, ki zaznamuje področje umetnosti, število štiri informacijo, število tri pa izkustvo.
Tekst: Ana Mizerit