Izvedeno v Aktionsraumu 1 v Munchnu in predstavljeno na razstavi v Mestni galeriji v Ljubljani. Bistveni element je podoba znaka, sestavljenega iz dveh kvadratov, postavljenih eden nad drugega, pri čemer je spodnji očrtan v krog. Kot je razvidno iz skice zgornji kvadrat zaznamuje izkušnjo, spodnji informacijo, krog, ki očrta spodnji kvadrat pa umetnost.
Znak je sprva razumljen kot izljučno optični pojav in se kot tak najprej simultano natisne na dveh krajih, v tiskarni Toneta Tomšiča v Ljubljani in v Aktionsraum 1 v Munchnu. Nato se znak pojavi kot totalna pomenska struktura pri čemer se vtiskuje v svetovni spomin sočasno z magijskim sporočanjem štirih elementov in z mitsko pripovedjo šestnajstim izbranim poslušalcem.
V prvem primeru se znak kot videz s tiskom multiplicira preko fizikalnega medija. V drugem primeru pa se znak kot pomenska struktura preko magije in mita multiplicira s posredovanjem transfizikalnega medija, ki je bil v tem primeru Marko Pogačnik.
Gre za idejo iskanja relacijskih vzorcev, harmonije med fizičnim in preko fizičnim, mikro in makro kozmosom, ki so jo Ohojevci izostrili na grupnih šolanjih v zadnji fazi svojega delovanja, ki jo je Tomaž Brejc označil za transcendentni konceptualizem.
Rokopis se koncentrira na drugi del projekta, ko znak že nastopa kot pomenska struktura. Pripovedovanje mitske zgodbe z ritualnim stopnjevanjem poglablja na pripovedovanje pripovedi, poslušanje pripovedovanja pripovedi in premišljevanjem poslušanja pripovedovanja pripovedi, ki pripomorejo k miselnemu multipliciranju znaka v svetovni kolektivni spomin.
Tekst: Ana Mizerit